hu en
Regisztráció | Bejelentkezés | Segítség
 
 

Vegye kézbe a számlafizetést!

 

moBill bevezetés az Égáz-Dégáz-nál

Budapest, 2007 augusztus 28. – Az Égáz-Dégáz ZRt. a Hedz Magyarország Kft. újfajta mobiltelefonos integrált ügyfélszolgálati és számlafizetési megoldása, a moBill bevezetésével indít szeptemberben a mérőállás bejelentési szolgáltatása bővítésére.

A hat megyére kiterjedő, közel egy millió háztartást ellátó Égáz-Dégáz ZRt. a mérőállás bejelentési szolgáltatása bővítésére újszerű mobiltelefonos rendszert vezetett be. A Hedz Kft. által kifejlesztett moBill nemcsak a fogyasztók számára a legkényelmesebb mód a mérőállásuk bejelentésére, de egyben a számlakibocsátónak is a legalacsonyabb költségű elektronikus csatorna. A moBill használatakor az ügyfél a telefonja WAP böngészőjében, menüből vezérelve adhatja meg mérőállását vagy kaphat különféle ügyfélszolgálati információkat. A mobiltelefon személyes kötődését kihasználva a moBill el is tárolhatja a fogyasztó adatait, így legközelebb elegendő csupán a mérőállás értékét megadni. A moBill egyik fő előnye számlakibocsátók számára, hogy hálózati költségektől mentes, ugyanakkor a fogyasztó számára is a legolcsóbb: a szolgáltatás kapcsolódási költsége alkalmanként – mobilszolgáltatótól és tarifától függően – mindössze 1 és 10 forint közé esik, viszont alap WAP-előfizetés esetén már teljesen díjmentes.A mérőállás bejelentés csupán egy a számos funkció közül, amit a moBill kínál. Segítségével a fogyasztó akár közüzemi számláit is kifizetheti, melyek aztán banki utalással kerülnek kiegyenlítésre. A moBill ezzel a postai csekkel fizetők népes táborát szólítja meg. Számukra egyedülállóan kényelmes, utánjárástól mentes díjfizetést kínál, míg a számlakibocsátóknak fokozott pénzügyi tervezhetőséget és díjbeszedési költségeik jelentős csökkentését éri el.

Copyright© 2006-2010 Hedz Magyarország Kft.

Minden jog fenntartva.

valid xHTML | valid CSS

Partner

oldalunk

iziShop Logo

Kapcsolat | Impresszum | Általános Szerződési Feltételek | Segítség