hu en
Regisztráció | Bejelentkezés | Segítség
 
 

Vegye kézbe a számlafizetést!

 

mo-bill bevezetés a Főtávnál

Budapest, 2008. október 14. – A Főtáv ügyfelei már a mobiltelefonjuk segítségével is kifizethetik távhő díjaikat bankszámlájukról, melyet a Hedz Kft által biztosított mo-bill® integrált számlafizetési és ügyfélszolgálati megoldása tesz lehetővé.

Októbertől bármely Főtáv ügyfél regisztrálhat egy újonnan induló szolgáltatásra, melynek keretében a havi távhő számlái rövid kivonatát a mobiltelefonjára is megkapja. Az új szolgálatással, melynek neve mo-bill, nemcsak a számlák fizetését hagyhatja jóvá, de dönthet a fizetések értéknapjáról is. A Hedz Kft. által kifejlesztett szolgáltatás bármely mobilszolgáltató hálózatából, bármely hazai banknál vezetett bankszámlával igénybe vehető, megspórolva ezzel a csekkes befizetéssel járó postai sorban állást vagy a banki utalások ügyintézését.

A mo-bill már minden mobiltelefonon rendelkezésre álló WAP kapcsolattal működik, de az alapvető funkciók SMS-ben is elérhetőek. A szolgáltatás kényelmes menürendszert kínál a regisztrált ügyfelek részére a számláik fogadására, fizetésükre, és archiválásukra. Új számla érkezését a mo-bill alapesetben SMS-ben jelzi, melyre kattintva az ügyfél automatikusan a számla részletezőjére kerül. Itt megtekintheti a számla fontosabb adatait, majd rendelkezhet annak azonnali, határidőre vagy netán egy későbbi értéknapra történő fizetéséről. Amíg az ügyfél nem “kattint”, a számla fizetése sem történik meg. A fizetendő összeg az ügyfél bankszámlájáról kerül a Szolgáltató számára jóváírásra. A szolgáltatás igénybevételéhez mindössze egy regisztrációs űrlap kitöltése és annak a Főtávhoz való eljuttatása szükséges.

“A mo-bill számlafizetési szolgáltatás elindításával nem titkolt célunk, hogy a ma még többségében postán sorban álló és készpénzben fizető ügyfeleinknek egy jóval kényelmesebb, készpénzkímélő fizetési alternatívát nyújtsunk.” – kommentálta a hírt Balog Róbert, a Főtáv szóvivője. “A mo-bill a szolgáltatók számára jelentős költségmegtakarítást és a korábbiaknál hatékonyabb kintlévőség kezelést biztosít, ugyanakkor az ügyfelek az eddigi legkényelmesebb módszert kapják számláik kifizetésére.” – magyarázza a szolgáltatás üzleti előnyeit Fejes Sándor, a mo-bill üzemeltetését végző Hedz Kft. ügyvezetője. A szolgáltatás ügyfeleket terhelő költsége számlánként megegyezik egy banki csoportos beszedés díjával. Ez számos bank esetében ma már ingyenes. Ezen felül egy számla kifizetése a mobilos kapcsolat típusától függően változhat. SMS használat esetén ez egy alapdíjas SMS ára, míg WAP használat esetén még ennél is kevesebb, mindössze pár forint, de mobilos előfizetői csomagtól függően lehet akár ingyenes. A tavaly az Égáz-Dégáznál ügyfélszolgálati funkciókkal és mérőállás-bejelentéssel debütáló mo-bill a Főtávnál történő indulását rövidesen további, piacvezető közüzemek, biztosítók és más szolgáltatók fogják követni.

Copyright© 2006-2010 Hedz Magyarország Kft.

Minden jog fenntartva.

valid xHTML | valid CSS

Partner

oldalunk

iziShop Logo

Kapcsolat | Impresszum | Általános Szerződési Feltételek | Segítség